CRM


Microsoft Dynamics CRM

Za call centar

Rešenje za call centar na bazi Microsoft Dynamics CRM-a je rešenje za pracenje svih relevantnih podataka o kontaktima (interakcija kroz mail, poziv i dr) kroz hronološke prikaze, za postavljanje i pracenje targeta na nivou call centra i pojedinacnih prodavaca, za timski rad u call centru bez prelklapanja poziva i interakcija, za napredno izveštavanje, automatizaciju procesa pružanja korisnicke podrške, za celokupno pracenje i podršku radu call centru.





Materijali 

Najčešća pitanja 

O rešenju:


Rešenje je namenjeno kompanijama u cijem poslovanju je od presudnog znacaja informisanost korisnika/kupaca koju odlikuje tacnost informacija, brzina informisanja, konstantna komunikacija, potreba za cuvanjem istorijata komunikacije i dr. Rešenje je podrška za celokupan proces komunikacije sa velikim brojem korisnika/kupaca. Konacni oblik rešenja zavisi od vaših specificnih zahteva.


Funkcionalnost:


Rešenje sadrži širok opseg funkcionalnosti koje povezuju prodaju, marketing i pružanje usluga tj korisnicku podršku u vašem poslovanju. Uredivanjem ovih procesa sticete potpun utisak o interesovanjima i mišljenu vaše ciljne grupe, ali i o radu vašeg call centra.
Pročitaj više



Ekonomičnost:


Rešenje se isporucuje kao usluga u COMING cloud okruženju. Ovo znaci da ste izbegli troškove za opremu i licence jer za uslugu placate odgovarajuci mesecni iznos proporcionalan resursima koje ste zaista koristili u toku meseca. Dodatne uštede postižete i zbog brzine implementacije i pocetka rada u novom poslovnom rešenju.





Materijali 

Najčešća pitanja