CI (Continual
improvement)
Rešenje za poboljšanje poslovnih
procesa u proizvodnji i šire
CI aplikacija predstavlja alat za uspešnu primenu CI metodologije i kontinuirano poboljšanje poslovnih procesa.
Primena ovog alata I metode kontinualnog poboljšanja obezbeđuju višestruke prednosti koje se ogledaju između ostalog u sledećem:
- 50% se smanjuju troškovi;
- 33% se skraćuje vreme razvoja;
- 200% se povećava produktivnost.
![Cloud Coming - Continual Improvementtral Slika tri uređaja sa kojih možete da pratite continual improvement vaše firme](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2021/03/Cloud-Coming-Continual-Improvementtral.jpg)
![Ilustracija plave sijalice](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2020/12/Velike-novine-u-s4hana-FICO-modulu.png)
Baza znanja
Čuva se znanje o svim važnim procesima, što stvara mogućnost za procenu događanja, lakše rešavanje već viđenih ili sličnih situacija, dovodi do pravovremenog reagovanja, što sve zajedno dovodi do povećanja udela na tržištu.
![Ilustracija štikliranog kvadratića](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2020/12/Lak-pregled-obaveza-i-unos-podataka.png)
Sistem notifikacija
CI aplikacija automatski šalje e-mail informacije o dodeljenim zadacima, isticanju rokova i upućuje na listu očekivanih obaveza u bilo kom segmentu CI programa, bilo da je korisnik izvršilac ili učesnik u nekom od procesa upravljanja.
![Ilustracija šest plavih kuglica koje su povezane plavim linijama od kojih je jedna u centru a ostalih pet su oko nje](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2020/12/Agent-za-Windows-Linux-i-mnoge-druge.png)
Centralizovani pregled podataka od značaja
CI aplikacija pruža korisniku brz i jasan pregled CI procesa i odmah ga upućuje na one procese koji spadaju u njegov domen odgovornosti, tj. na njegov sektor ili na druge delove kompanije gde je korisnik prepoznat kao neko ko može da pruži doprinos u analizi stručne oblasti za koju je od strane lidera kvalifikovan kao kompetentan. Korisnici mogu da zadovolje sve poslovne potrebe ne napuštajući aplikaciju, pa tako i da odrede timove, dodeljuju zadatke i odgovornosti, pa čak i da sazovu sastanak.
![Ilustracija popunjene liste](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2020/12/Istorija-posete.png)
Izveštavanje
CI aplikacija pruža podršku menadžerima u situacijama izveštavanja, kada je potrebno da prezentuju svoje rezultate: uz jedan klik aplikacija će formatirati i spremiti za štampu (ili kao slajd) odgovarajući deo dokumenta. Grafikon ključnog parametra koji se prati, je esencijalni deo svakog CI procesa i ima veliki broj mogućnosti prilagođavanja, u cilju bolje vizuelizacije i jasnijeg pregleda.
Takodje, aplikacija je opremljena i predefinisanim formatima klasičnih sumarnih izveštaja o trendovima i statistikama , koje je u slučaju potrebe moguće prilagoditi.
![Ilustracija plavog sata](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2020/12/Povecana-brzina-bekapa.png)
Dostupnost u svakom trenutku
Aplikacija je dostupna sa bilo kog računara u kompaniji, kao i sa odgovarajućeg uređaja koji ima pristup internetu. Može se koristiti i tokom sastanaka, putem projektora, a lider CI procesa može direktno da ažurira svaki dokument sa svojim timom, u grupnom radu.
![Ilustracija lupe i izveštaja](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2020/12/aplikativna-1.png)
Dodatne informacije
Jednu kompaniju uglavnom čini veliki broj različitih sektora, podeljenih u različite delatnosti, i takve kompanije broje više hiljada zaposlenih. Upravljanje ovakvim sistemom predstavlja izazov.
Potrebno je isplanirati I realizovati sve aktivnosti na svim nivoima poslovanja, smanjiti mogućnost neuspeha iz okruženja, izbeći nekorektne akcije, kao I dezorganizovano ponašanje I delovanje unutar samog preduzeća. Ukratko rečeno potrebno je smisliti način kako u kontinuitetu poboljšati svoje procese.
CI (Continual improvement) metodologija se nameće kao dobar menadžerski alat. Ona predstavlja model od pet menadžerskih tehnika za:
- Određivanje i praćene parametara i ciljeva;
- Analize i određivanje prioriteta;
- Rešavanje problema;
- Implementaciju projekata;
- Poboljšanje ljudskog učinka;
Može se primeniti u svim delovima proizvodnog procesa, kao I u ostalim segmentima poslovanja, kao što su nabavka, prodaja, odnosi sa kupcima, priprema proizvodnje, skladištenje I otprema, kontrola kvaliteta I ostalo.
Ukoliko nemate alat kojim bi ovo sproveli u delo, COMING ima rešenje!
![Cloud Coming - CI Slika više ekrana cloud coming rešenja za kontinualno unapređivanje (CI)](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2021/03/Cloud-Coming-CI.jpg)
Kontaktirajte nas za više detalja
ili zatražite ponudu
Povezani servisi
![Slikaekrana na više urešaja izveštaja poslovnog izveštavanja](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2021/03/Cloud-Coming-Business-intelligence-Poslovno-izvestavanje-1.jpg)
Business intelligence za velika i srednja preduzeća
![Ilustracija plavog slona ispod koga piše Document management system - logotip ComDocs-a](http://cloud.coming.rs/wp-content/uploads/2021/03/Cloud-Coming-ComDoc.jpg)