Online Shop
Koje su to najbitnije stavke za funkcionisanje jednog online shop-a? Budući da se radi o web aplikaciji brzina aplikacije je od suštinske važnosti. To na prvi pogled možda i ne predstavlja neku pretnju ili problem, međutim ako uzmemo u obzir da shop može imati više desetina hiljada proizvoda jako je bitno da brzina odziva sajta ostane velika.
Još jedan veliki problem koji proizilazi iz prethodnog jeste poručivanje velikog broja proizvoda(preko 100 recimo). Zamislite korisnika koji poruči veliki broj aritkala i mora da čeka desetak minuta samo da dobije informaciju da je njegova porudžbina kreirana, ili još gore da nakon desetak minuta dobije poruku kako je došlo do greške!
Bitna stavka kod online shop-a jeste konzistentnost podataka. Da li je moguće da dođe do poručivanja proizvoda koga više nema na stanju? Šta ukoliko želimo da povežemo naš shop sa ERP sistemom u pozadini? Da li možemo bezbedno sinhronizovati podatke i imati tačna stanja na obe strane? Da li je moguće završiti kupovinu željenog proizvoda sa samo par klikova mišem? Sve ove probleme smo mi u COMING-u uspešno rešili i implementirali!
Brz i pouzdan web shop
Brzina nikada neće biti problem i korisnici će lako naći ono što ih zanima.
Veliki asortiman
Imate veliki broj proizvoda? Otkrijte kako se naša aplikacija lako snalazi u takvoj situaciji.
Rabat korisnicima
Upravljajte rabatima vaših korisnika u svakom trenutku.
Veza ka ERP sistemu
Naša aplikacija je idealna za povezivanje na ERP sistem, a sinhronizacija bi se odigravala u pozadini i vodila računa o konzistentnosti podataka.
Potpuna kontrola sadržaja
Kao administrator shop-a imate potpunu kontrolu nad time šta se i kako prikazuje.
Privatan shop?
Želite da vaše proizvode vide samo registrovani korisnici? Rešeno!
O online shop-u
Dakle, naše rešenje predstavlja izuzetno brzu i pouzdanu aplikaciju koja uspešno radi sa velikom količinom podataka. Dosta stvari u samom shop-u je konfigurabilno, kao što je tema sajta, način prikazivanja proizvoda i stabla kategorija, višejezičnost, više kurseva, itd.
Moguće je individualno postavljanje artikala u posebne statuse kao što su „Top ponuda“, „Novi“, „Akcija“, „Uskoro na stanju“, „Ponovo na stanju“ i još mnoge druge.
Takođe, možemo veći broj artikala u isto vreme postaviti u neki od prethodno navedenih statusa sa datumom do koga ti statusi važe. Postoje i posebne stranice koje nam prikazuju artikle na akciji, ili one koji su ponovo na stanju. Imamo takođe stranicu sa najpopularnijim proizvodima, i čitav mehanizam koji nam prikazuje slične proizvode onome koji trenutno gledamo kao i proizvode koji su drugi korisnici poručivali zajedno sa onim kojeg posmatramo.
Ukoliko želite da obavestite korisnike o novim akcijama, ili o nekom bitnom događaju, možete iskoristiti naš Popup za koji prethodno definišete koliko puta će se prikazati svakom korisniku.
U sklopu korisnika možemo definisati da li je vidljiva istorija porudžbenica, koliki mu je rabat i mnoge ostale informacije. U administratoskom delu sajta postoje brojni mehanizmi i podešavanja, ali i informacije na osnovu kojih se može videti razna statistika kupaca, proizvoda i kupovina.