TPS

sistem za uspešnu terensku
komercijalu ili merchandising

TPS sistem se sastoji iz dve aplikacije, a oslanja se na ERP odakle povlači sve podatke i gde šalje sve podatke, kako bi baza podataka bila centralizovana.

TPS Web aplikacija služi menadžmentu kako bi upravljao proizvodima, prodajnim mestima, aktivnostima komercijalista, slao obaveštenja, vršio sistemska podešavanja i na kraju pratio izveštaje nastale od prikupljenih podataka sa terena.

TPS Android aplikacija, pomoću koje komercijalisti na terenu izvršavaju zadate aktivnosti i sve podatke vraćaju nazad u glavni sistem, na osnovu čega se kreiraju izveštaji potrebni menadžmentu.

Čovek u odelu nasmejan na tabletu koristi tps cloud coming aplikaciju
Ilustracija dve strelice koje idu u krug gde je jedna uokvireno plava a druga plava

Sinhronizacija podataka i rad u offline režimu

Zato što različita područja na terenu nisu pokrivena internetom, TPS može da radi i u offline režimu, pri čemu kasnije sinhronizuje podatke sa celim sistemom.

Ilustracija pina za lokaciju plave boje

GPS lociranje

Svako prodajno mesto obeleženo je svojim realnim geografskim koordinatama. Komercijalista mora biti u prethodno definisanom radijusu kako bi mogao da otpočne obilazak prodajnog mesta. Na ovaj način kompanija se štiti od lažnih obilazaka i unosa.

Ilustracija štikliranog kvadratića

Lak pregled obaveza i unos podataka

Pri obilasku komercijalista ima pregled ciljeva koje je sebi definisao tokom prethodne posete i koje mora označiti statusom realizacije. Tako se dobija realno stanje njegovih aktivnosti, a istovremeno i dobar podsetnik obaveza koje treba ispuniti. Komercijalista unosi u aplikaciju podatke o asortimanu, cenama, reklamacijama, uz mogućnost dodavanja fotografija kao potvrde onoga što je uneto. Takođe, na lak način odrađuje anketu koja mu je zadata od strane rukovodstva da sprovede među klijentima.

Ilustracija popunjene liste

Istorija posete

U svakom trenutku komercijalista može videti istoriju prethodne posete, sa svim unetim podacima. Osim toga, ima mogućnost ostavljanja sopstvenih beleški, tako da se one uvek prikazuju za to prodajno mesto, tako da se izbacuje upotreba notesa i papira, a mogućnost zaboravljanja je svedena na minimum.

Uspešna prodaja bazirana je na znanju, razgovoru sa kupcem, na komunikaciji i profesionalnom stavu i ponašanju onoga ko nudi proizvod ili uslugu. Aktivna prodaja i stalno prisustvo na tržištu i kod kupca je imperativ današnje uspešne prodaje. Da bi zaposleni čije se zaduženje popularno opisuje kao terenska komercijala ili merchandising realizovao produktivan radni dan treba da ima u vidu gde ide i šta treba da uradi. Jasno definisani koraci posete kupcu pomažu u ostvarivanju postavljenih prodajnih planova i podizanju efektivnosti prodaje.

Potrebno je obići sve radnje, ispratiti izloženost svoje i konkurentske robe i promotivnog materijala, proveriti cene u sopstvenim i konkurentskim objektima, prikupiti i proslediti porudžbine, imati informacije o svim cenama i popustima, uz još mnogo propratnih aktivnosti koje oduzimaju mnogo vremena samom komercijalisti, a kasnije i menadžmentu, koji sve te podatke treba da sumira, donese zaključke i napravi izveštaje, kako bi unapredio poslovanje.

COMING nudi rešenje!

Kontaktirajte nas za više detalja

ili zatražite ponudu

Povezani servisi

Dve osobe se rukuju jer su sklopile uspešnu saradnju pomoću ComSale aplikacije

ComSale CRM

Ilustracija plavog slona ispod koga piše Document management system - logotip ComDocs-a

ComDoc DMS