Kontinuitet poslovanja
Osigurajte kontinuitet poslovanja
pomoću cloud tehnologija
Rešenja zasnovana na cloudu nude isplativ način za održavanje visoke dostupnosti i pouzdanosti korisničkih aplikacija i podataka u slučaju neželjenog događaja (prirodna katastrofa, požar, poplava, teroristički napad…) na lokaciji primarnog data centra. Tradicionalne metode oporavka od katastrofe mogu biti glomazne i izuzetno skupe, jer zahtevaju opremanje rezervne data centar lokacije, kao i nabavku i održavanje hardverske i softverske platforme za potrebe čuvanja kopije poslovnih podataka. S druge strane, cloud modeli mogu značajno da pomognu da se osigura kontinuitet poslovanja i ubrza oporavak od katastrofe, bez investicionih troškova i uz znatno niže operativne troškove.
COMING je vaš partner u izradi i sprovođenju plana za kontinuitet poslovanja, koji definiše minimalne neophodne resurse i načine na koji će poslovne aktivnosti biti organizovane u slučaju ozbiljnog incidenta kao i neophodne aktivnosti koje moraju biti preduzete za uspešno vraćanje poslovanja u standardne tokove u najkraćem mogućem roku.
Business Continuity Plan – BCP
Formalni priručnik koji mora biti raspoloživ za korišćenje pre, za vreme i nakon prekida poslovanja ili katastrofalnog događaja.
Faze izrade plana
Indentifikacija rizika, analiza i identifikacija kritičnih poslovnih procesa i resursa, izrada optimalnog rešenja, implementacija, testiranje, održavanje i unapređivanje.
Određivanje optimalnog nivoa investicije
Definisanje vremena potrebnog za oporavak poslovnih podataka (RTO – Recovery Time Objective) i vremena u kojem želimo da vratimo sistem u stanje pre gubitka podataka (RPO – Recovery Point Objective).
Alternativna radna lokacija
COMING može da vam ustupi lokacije sa kompletnom infrastrukturom na kojima vaši radnici tokom oporavka od katastrofe mogu nesmetano nastaviti svoje poslovne aktivnosti